John 'J.D.' Dorian keert onverwacht terug naar Sacred Heart en staat oog in oog met oude en nieuwe gezichten.
Elliot staat voor een dilemma met een koppige patiënt. J.D. ontdekt online doktersrecensies. Turk leert zijn coassistenten over nieuwe chirurgische technologie en geeft hen onverwachte levenslessen mee.
J.D. wil de goede oude tijd doen herleven en organiseert een pokeravond met Turk. De strijd tussen de medische en chirurgische coassistenten laait op. Elliot bedenkt hoe ze een patiënt met een socialmediaverslaving moet aanpakken.
J.D. duikt met hulp van Turk weer de datingwereld in. Elliot moet creatief zijn om een orgaan te vinden voor een geliefde oudere patiënt. De coassistenten leren de ongeschreven regels van het ziekenhuis.
J.D. en dokter Park moeten samenwerken om te achterhalen waar een bestuurslid van het ziekenhuis aan lijdt. Turk helpt Elliot bij haar nieuwe relatie en de coassistenten leren zich kwetsbaar op te stellen bij patiënten.