Shifting Gears
Matt, een weduwnaar en eigenaar van een garage waar klassieke auto's worden gerestaureerd, wordt geconfronteerd met zijn meest onverwachte en uitdagende project tot nu toe wanneer zijn vervreemde dochter en haar puberende kinderen terugkeren in zijn leven.
Riley, die wanhopig op zoek is naar werk, gaat met tegenzin aan de slag in de zaak van Matt. Gabriel en Stitch wijken stiekem af van Matts visie op een restauratieproject waarbij veel op het spel staat.
Wanneer Riley een kast ontdekt vol met kleding van haar overleden moeder, wijst ze Matt erop dat hij haar dood nog niet heeft verwerkt en spoort ze hem aan om in therapie te gaan. Wanneer Gabriel voor een dag de leiding krijgt over de winkel, krijgt hij te maken met een vertrouwenscrisis.
Rileys vervreemde echtgenoot Jimmy duikt op om haar terug te winnen, tot groot ongenoegen van Matt. Riley vindt steun op een verrassende plek.
Een bezoek aan het graf van zijn overleden vrouw op Valentijnsdag zorgt bij Matt voor een onverwachte connectie op een vreemde plek. Riley wordt in de schijnwerpers gezet voor een promotievideo in de dansstudio.