Jaren na een afschuwelijke aanval leeft Kirby Mazrachi in een veranderlijke werkelijkheid. Ze ontdekt dat een recente moord lijkt op haar trauma. Met hulp van ervaren journalist Dan Velazquez probeert ze haar onstabiele heden te begrijpen en haar verleden onder ogen te zien.