Stargirl
Na een gevaarlijke confrontatie met de Injustice Society of America, waarschuwt Pat Courtney dat ze niet meer achter hen aan moet gaan. Barbara maakt indruk op haar nieuwe baas Jordan.
Courtney beseft dat ze extra hulp nodig heeft en besluit nieuwe leden voor de Justice Society of America te rekruteren – te beginnen met Yolanda Montez (YVETTE MONREAL).