Temple
Het bestaan van de kliniek dreigt te worden onthuld wanneer Daniel Anna in een onmogelijke positie brengt.
Daniel ontdekt dat omgaan met de gevaarlijkste mensen in Londen grote problemen met zich meebrengt.
Hall en Moloney kunnen hun jacht op Jamie kort staken en Daniel komt voor een moeilijke beslissing te staan.