The Third Day
Deze exclusieve dramaserie volgt een man die aangetrokken wordt door een mysterieus eiland aan de Britse kust, waar hij de geheimzinnige bewoners en hun vreemde rituelen aantreft.
Helen woont een noodlottige geboorte bij en wordt bevraagd over haar verleden, terwijl een eigenaardig meisje de interesse van Ellie wekt.