The Holzer Files
Een toegewijd team van paranormale onderzoekers heropent de dossiers van de legendarische spokenjager Hans Holzer.
De paranormaal onderzoekers heropenen het dossier van Hans Holzer over het Peck House in Rye in New York. Ze willen weten of de gekwelde zielen eindelijk rust hebben gevonden.
Het team heropent Hans Holzers dossier over het Morris-Jumel Mansion in New York en onderzoekt meldingen van schimmige verschijningen in het historische landhuis.
Het team brengt in San Diego een bezoek aan het Whaley House, wat volgens Hans Holzer het meest bezeten huis van de VS was. Het onderzoek brengt een duistere kracht aan het licht.
Het team onderzoekt een van de meest tragische zaken van Hans Holzer. Onverklaarbare activiteiten lijken verontrustend veel op de dingen die Holzer 50 jaar geleden waarnam.