The Informant
Geri wordt gechanteerd om haar klasgenoot te bespioneren; een rebellenleider bedreigt het communistische regime.
Geri's handler zet hem onder druk om dichter bij Száva te komen, wiens drang naar macht toeneemt.
Als Geri's handler Száva en zijn rebellen nadert, moet hij beslissen aan welke kant hij staat.