The Madison
Na een ondenkbare tragedie verruilen de Clyburns hun comfortabele leven in New York City voor het ruige platteland van Montana op zoek naar verbondenheid.
Stacy confronteert Abigail met haar toekomst, wat leidt tot een confrontatie langs de weg.
Stacy keert terug naar New York en begint aan therapie; Abigail neemt afscheid van Van.
Paige slaat een collega; therapie dwingt Stacy haar verdriet eindelijk onder ogen te zien.