The Midwich Cuckoos
Een slaperig stadje worden getroffen door een bovennatuurlijke kracht, waardoor het leven nooit meer hetzelfde zal zijn.
In this together
De inwoners van Midwich komen bij van de totale black-out, totdat ze ontdekken dat een groot aantal vrouwen zwanger is.
Terwijl de kinderen steeds meer grip op Midwich krijgen, doen Zoe en Sam een ontdekking.
Als de kinderen twee jaar later uit Midwich wegwillen, denkt Susannah dat daar ook andere redenen voor zijn.