The Mortician
Het griezelige verhaal van een berucht familiebedrijf in L.A. dat zich jarenlang bezighield met moreel twijfelachtige en onmenselijke praktijken.
Nadat David Sconce het mortuariumbedrijf van zijn familie heeft overgenomen, komt een plaatselijke begrafenisondernemer met bizare beschuldigingen.
David breidt het bedrijf uit terwijl de beschuldigingen van misbruik toenemen. Na zijn arrestatie wordt er schokkend bewijs ontdekt over de dood van een rivaal.
Nadat leden van de familie Lamb zijn veroordeeld voor fraude en verschillende misdaden, zorgt de zaak voor nieuwe regels voor het mortuariumwezen.