The Mosquito Coast
Om de Amerikaanse regering te ontvluchten, vertrekt de idealistische maar koppige uitvinder Allie Fox samen met zijn gezin naar Mexico en begint aan een gevaarlijke tocht op zoek naar een veilig onderkomen.