The New Batman Adventures
De Joker ontvoert drie prominente inwoners tijdens kerstmis en daagt Batman uit hen te vinden voor middernacht.
De Joker zet een dodelijk lachgas in dat de inwoners van Gotham verandert in volslagen idioten.