The Shield
Een politiek ambitieuze LAPD-commandant komt tegenover een gewiekste rechercheur te staan die een loopje met de wet neemt om de misdaad te bestrijden en zichzelf en zijn mannen te verrijken.
Our Gang
Na de dood van een politie-informant bij een schietpartij, verhoogt Aceveda de spanning door zijn onderzoek naar Mackey en zijn Strike Team.
Vic zet een basketballer vast om het resultaat van een wedstrijd te beïnvloeden; Dutch en Claudette arresteren een verkrachter die veel vrouwen wil bezwangeren.
Als Dutch's theorie over een seriemoordenaar van prostituées waar blijkt, overtuigt hij Aceveda hem direct te vinden voordat hij weer toeslaat. Julien besluit Vic ten val te brengen voor het stelen van drugs.