The Thaw
Zawieja en Trepa bezoeken een psychiatrische kliniek waar het slachtoffer werkte. Ze vermoeden dat een van de patiënten een aandeel in haar dood kan hebben gehad. Ondertussen ontvangt officier van justitie Strzelecki een verdacht pakketje.
Anka Janas wordt naar het ziekenhuis gebracht. Ondertussen gaat de politie op zoek naar Wróbel, een patiënt van het slachtoffer. Zawieja bezoekt de gevangenis in Goleniów waar Wróbel zijn straf uitzat.
Officier van justitie Strzelecki neemt de zaak over. Tegen de orders van haar baas in besluit Zawieja zijn spoor te volgen. Nog steeds is niet bekend waar het kind van de vermoorde vrouw is. Nieuwe aanwijzingen leiden nergens heen.