Todd McFarlane's Spawn
Evil Intent
Maffiabaas Tony Twist is zo boos over de dood van zijn drie trawanten dat hij een nieuw drietal naar de steeg stuurt. Al snel keren ze bebloed terug met een waarschuwing van Spawn voor Twist om uit de buurt te blijven.
Een ingehuurde cyborg met de dreigende naam Overkill vecht met Spawn in de steeg, waardoor Spawn gedwongen is Al Simmons' oude 'werktuigen' op te halen bij een bewaakt wapendepot van de CIA.
Als maffiabaas Tony Twist ondergeschikte Castellano naar Rome stuurt om zich te verontschuldigen voor Overkills dood, ontmoeten we Angela: een beeldschone jaagster op Hellspawns.