Unspouse My House
Interieurontwerper Orlando Soria toont zijn pas alleenstaande klanten hoe een huisrenovatie en gevoel voor humor de beste therapie kunnen zijn voor het ergste liefdesverdriet.
Empty Nest, No Stress
De zoon van een moeder in Huntington Beach, Californië, gaat het huis uit. Om de leegte op te vrolijken, vraagt ze Orlando om het huis te renoveren.
Een alleenstaande moeder in Playa del Rey heeft na een enorme lekkage in haar keuken alleen nog maar een magnetron. Orlando herbouwt haar keuken.