Walker: Independence
Geconfronteerd met een uitdaging, ontdekt Abby een kans om de Sheriff te ondermijnen. Hoyt wordt het zat om in de ogen van Lucia's familie de tweede viool van Calian te spelen.
Wanneer een oude vriend de stad binnenrijdt, bevindt Tom Davidson zich in de onmogelijke positie om een voormalige partner in de misdaad te helpen en tegelijkertijd de schijn op te houden als de nieuwe sheriff van de stad.