American Gothic
En prominent familie fra Boston oppdager at en i blant dem er knyttet til en rekke mord som rystet en hel by. Når sjokkerende og gamle hemmeligheter avsløres holder familien på å rives fra hverandre av paranoia og mistenksomhet.
Arrangement in Grey and Black
En prominent familie fra Boston får en ubehagelig opplevelse når "The Silver Bells Killer"-saken blir gjenåpnet 14 år etter de grusomme mordene fant sted. Familien begynner å lure på om en av deres egne kan stå bak mordene som rystet en hel by.
Et dødsfall på Hawthornes eiendom gir etterforsker Brady en solid ledetråd i saken. Garret prøver å spore opp Christina Morales, datteren til det første offeret i «The Silver Bells Killling».