Finders Keepers
Etterforsker Doyle begynner å stille Martin vanskelige spørsmål, og Rocky blir stadig mer uberegnelig. Laura oppdager at sparepengene til hennes og Ashleys bryllup har forsvunnet fra kontoen deres.