Miracle Workers
Gud ber Sanjay om å slå en ikke-troende til jorden, mens Craig og Eliza innser at de har en stor jobb foran seg.
Et besværlig menneske kompliserer Craig og Elizas plan, mens Sanjay prøver å pynte på merittene sine.
Craig hjelper Gud med å rekruttere en profet, mens Sanjay drar ned i underetasjen for å hjelpe til med å redde jorden.