Nemesis
Etter et feilslått raid er Sylvia i ferd med å miste jobben idet hun får et uventet tips.
Det oppstår tvil om trusselen mot livet hennes, og Sylvia må velge: etterforskningen eller Julius.
Sylvia og Lars graver dypt i Martin Heezinks bakgrunn etter å ha fått veiledning fra Ninas podkast.
Etter en fatal lekkasje mistenker Sylvia at en kollega er korrupt. Lars prøver å bli gjeldfri.
Ninas gjennombrudd truer både henne og Julius. Sylvia og Koppers prøver å redde Julius sammen.