Pati
Pati får en utkastelsesordre fra leiligheten sin, og Sony invaderer henne. Hun vil utpresse mer penger til Julitas påståtte gjeld.
Pati møter Agata og Marek Rulewski, som vil adoptere søsknene hennes. Paret gjør alt for å vinne jentas gunst.
Pati hjelper Krystian å fjerne spor etter forbrytelsen. Inspektør Molęda mistenker at Cichy har noe med Sonys forsvinning å gjøre.
Pati vil nå søsknene sine for enhver pris. I ren desperasjon stjeler hun en bil for å komme seg til Warszawa og flyplassen.