Patience
Et lik forsvinner fra likhuset. Er det likrøvere som står bak, eller mer mystiske årsaker? Offeret er broren til Patiences venn Billy, og han trenger hennes hjelp.
En mann dør på bussen etter et voldsomt hosteanfall. Politiet oppdager at han hadde flere identiteter og en fortid med økoterrorisme. Kriminaletterforsker Bea og teamet hennes avdekker et spor som leder fra et slaktehus til et brannstiftelsesangrep.