Poor Devil
The Antichrist in New York
Etter å ha fylt 665 måneder, sendes Stan, en lovende skuespiller – og antikrist – til New York City for å oppfylle skjebnen sin og ødelegge menneskeheten. Men kaos følger når han prøvespiller for en reklamefilm.
Stan kalles tilbake til NYC. Mens Samael sendes for å redde ham, hjelper Mefisto et spøkelse å fullføre en oppgave hun ikke ble ferdig med i livet.
Etter en far-sønn-prat full av misforståelser, inngår Stan uten å ville det en sjokkerende pakt. Imens lover Mefisto å hjelpe en hevnlysten bjørn i dyrehagen.
På demonenes årlige feiring av gode gjerninger nyter Stan sjansen til å spre godhet, men ingenting går som han planla.
Mens Samael tar hevn på eksen sin, Surt, møter en knust Stan en mystisk kvinne med onde hensikter.
Stan er fast bestemt på å klare seg selv, og får seg jobb som bud, men det som så ut som en enkel jobb ender i et bisart romeventyr.