Space Force
The Launch
Firestjerners generalen Mark Naird leder den nye Romstyrken, og presses til å skyte opp en satellitt til tross for advarsler fra bekymrede forskere.
Save Epsilon 6!
General Naird må velge mellom en smart vitenskapelig løsning og et sjimpansestyrt redningsoppdrag når hans kjære satellittprogram går på en smell.
General Naird og dr. Mallory forbereder seg på en høring i kongressen, og Erin blir kjent med kaptein Ali.
Romstyrkens soldater, ledet av general Naird, bevæpnes med puslete våpen og er med på en krigsøvelse mot rivalene i luftforsvaret.