Den indre sirkelen
Statsminister Elvira Kropp skal gå av. Stjerneskuddet David Ehrling har ambisjoner om å ta hennes plass, men risikerer å bli innhentet av fortida.
David står i en skjebnesvanger situasjon, og muligheten til å bli statsminister henger i en tynn tråd. Samtidig dukker en utfordrer opp.
David får sjansen til å vise hva han kan i en debatt med statsministeren. Men både politi og presse stiller David til veggs med kritiske spørsmål.
David føler presset øke etter hvert som hans hemmeligheter holder på bli avslørt. Joel tar med seg Rasmus til Visby, men reisen går ikke som planlagt.
David og Lena skjønner hvem som står bak skittkastingen, og bestemmer seg for å ta igjen. Men også sannhenten om Lenas fortid kommer til overflaten.