Nedgravde hemmeligheter
Et skjelett blir funnet i kjelleren av en bygning som skal rives. Politikollegaene Cassie Stuart og Sunny Khan blir satt på saken.
Cassie og Sunny besøker fader Robert Greaves. Han har gode minner om Jimmy, men kan ikke hjelpe dem å identifisere den mystiske Jo-Jo.
Cassie og Sunnys etterforskning fortsetter. Vil sannheten om drapet på Welsh bli avslørt?