Uprooted
Da Keith Warren, en svart mann, ble funnet hengende i skogen i Silver Spring, MD, avgjorde politiet at det var et selvmord. I 35 år forsøkte familien å finne sannheten, og søsteren hans, Sherri Warren, har nå ett mål - å få endret dødsattesten.
A Life Interrupted
Livet til en familie blir snudd på hodet når 19 år gamle Keith Warren blir funnet hengende fra et tre. De innser snart at det er mye som ikke stemmer.