Young Rock
Mens Dwayne Johnson stiller som presidentkandidat i 2032, ser han tilbake på livet gjennom historier fra familien og oppveksten som formet ham til den han er. Han utforsker barndommen omgitt av personligheter og familie som var større enn livet selv.