A Little Dad'll Do Ya
S9, A16: Gruppen utreder mordet på en ung kinesisk flicka, samtidigt som de undersöker en påstådd våldtäkt. Irvin får reda på att hans pappa är döende. Clark försöker hitta en fosterfamilj till James Kilik.