Treme All on a Mardi Gras Day
S1, A8: New Orleans gör sig redo för sin första Fettisdag sedan Katrina, och Albert får ett trist meddelande från polisen. Sonny lämnar Annie. LaDonna lägger locket på sina dåliga nyheter, och the Bernettes uppträder.