Once Upon A Time Episode 2
S2, A2: Regina försöker få tillbaka sina krafter; David fortsätter att leta efter Mary Margaret och Emma; de sju dvärgarna upptäcker vad som händer när någon av stadsborna försöker lämna Storybrooke.