Once Upon A Time Episode 21
S1, A21: Henry ber Emma att stanna i Storybrooke, samtidigt som Regina planerar hur hon ska bli av med Emma för gott. Snövit ber sina kumpaner om hjälp med att rädda drömprinsen och att besegra den onda drottningen.