Once Upon A Time Episode 7
S2, A7: Rubys rädsla för att hon ska förvandlas till en varg blir bekräftad när hon blir huvudmisstänkt för ett brutalt mord; Leroy hittar en skatt i en gruva i Storybrook som skulle kunna hjälpa Emma och Mary Margaret.