Est män
S3, A1: Spänningarna växer mellan Philip och Elizabeth när de blir oense om hanteringen av alla order från Centre. När Elizabeth förlorar viktig information anlitar Philip Annelise till ett uppdrag, vilket ger ett oväntat resultat.