S6, A9: Bosch närmar sig en misstänkt i Daisy Clayton-fallet, samtidigt som Elizabeth närmar sig ett sammanbrott. Edgar upptäcker att Avril är lika slug som någonsin, och han oroar sig för att Avril ska slippa undan. Bilmogulen gör allt för att få Irving att dra sig ur borgmästarvalet, och Internutredningar utreder anmälan mot Billets. Bosch klämmer åt Daisys mördare, som avger en chockerande bekännelse.