S4, A6: Sydney blir smittad av en sinnesförändrande och potentiellt dödlig hallucinogen drog, som långsamt får henne att tappa greppet om verkligheten. Vaughn och Jack måste skynda sig att hitta ett motgift innan Sydneys hallucinationer, paranoia och därav våldsamma beteende hotar både henne och de som finns runt omkring henne.