S6, A5: Bosch gräver djupare i Daisy Claytons svåra förflutna. Edgar jobbar hårt för att hitta bevis som bekräftar Boschs misstankar om Kent-fallet. Hovan jobbar under täckmantel för att ta reda på mer om Avrils kriminella aktiviteter. Crate och Barrel återvänder till mordroteln, men deras firande överskuggas av dåliga nyheter.