Bosch Rättvisa till en viss del
S6, A10: Irving och Maddie fattar viktiga beslut om sin respektive framtid. Bosch och Edgar som har genomgått oväntade tragedier och är båda bittert frustrerade över ett system som verkar ha svikit dem. Men förhöret om bevisen i Kent-fallet närmar sig, och de har båda ett val: att släppa taget eller ta saken i egna händer.