A Thousand Miles Behind
Preston Avery förlorar sin fru och dotter i en tragisk olycka. Lamslagen av sorg isolerar han sig från omvärlden. En morgon har någon lämnat en motorcykel utanför hans dörr och han beger sig ut på en resa för att hitta tillbaka hem.