Black Bag
BLACK BAG av regissören Steven Soderbergh är ett spiondrama om den legendariska underrättelseagenten George Woodhouse och hans älskade hustru Kathryn. När hon misstänkt ha förrått landet ställs George inför det ultimata testet - lojalitet gentemot sitt äktenskap eller mot sitt land.