Cassandro
Saúl Armendáriz, en gay-amatörbrottare från El Paso, blir en internationell stjärna och skapar karaktären Cassandro, ” Liberace av Lucha Libre”. I processen, ställer han på ända inte bara macho-brottningen utan även sitt eget liv.