Chick Fight
I ett försök att förändra sitt röriga liv blir Anna Wyncomb introducerad till en illegal kvinnlig slagsmålsklubb och upptäcker att hon har en mer personlig koppling till klubbens historia än hon någonsin kunnat ana.