Crescent City
När en liten stad terroriseras av en ihärdig seriemördare blir alla misstänkta... inklusive polisen. När antalet kroppar blir allt fler och mysteriet fördjupas börjar den ansvariga utredaren att hemsökas av tidigare fasor. Oscarsnominerade Terrence Howard och Alec Baldwin spelar huvudrollerna i denna fascinerande kriminalthriller om konsekvenserna av att ta fast en mördare.