De tysta tvillingarna
The Silent Twins är en häpnadsväckande sann historia om två tvillingsystrar som bara kommunicerar med varandra. Filmen bygger på den bästsäljande romanen med samma namn. De tysta systrarna utvecklade en spännande, fascinerade värld för att komma bort från sina vanliga liv. Systrarna spelas av Letitia Wright and Tamara Lawrance.