Den ensamstående mamman Flora vet inte vad hon ska ta sig till med sin trotsiga tonårsson Max. Hennes försök att hålla honom borta från trubbel leder till en tilltygad akustisk gitarr, en före detta musiker från LA och harmoni för denna medfarna Dublin-familj.