Giannis: The Marvelous Journey
Innan Giannis Antetokounmpo blev MVP två år i rad och vann en NBA-titel var han en utstött ung invandrare som levde med sin familj i utanförskap i Grekland. Men inspirerad av bilderna på NBA-stjärnor som han såg på ett internetcafé plockade Giannis upp en basketboll. Det var det första steget på en episk, hjärtskärande, triumferande och i slutändan fantastisk resa.