Hot Shots!
Charlie Sheen har huvudrollen i denna komiska parodi på Top Gun. Sheen spelar en avhoppad pilot som rekryteras till ett topphemligt uppdrag för fl ygvapnet, och tvingas tampas med en inkompetent amiral och en fl ygare som antingen är oduglig eller halvblind.