Hund Pensionatet
Räkna med skrattfest i succéfilmen som du kommer vilja se mer av. När Andi (Emma Roberts) och Bruce (Jake T. Austin) måste gömma undan sin hund Friday förvandlar de ett övergivet hotell till ett ställe där alla herrelösa hundar kan känna sig som hemma. Det här är ett hjärtligt äventyr fyllt av söta hundar, smarta ungar och coola prylar.